eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPolubowne załatwienie sprawy - zamiast sądu + udowodnienie autorstwa › Re: Polubowne załatwienie sprawy - zamiast sądu + udowodnienie autorstwa
  • Data: 2006-07-13 16:56:53
    Temat: Re: Polubowne załatwienie sprawy - zamiast sądu + udowodnienie autorstwa
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde> szukaj wiadomości tego autora

    stern napisał(a) w wiadomości: ...

    >nawiasem mówiąc zupełnie nie rozumiem, dlaczego ustawodawca premiuje
    >odszkodowania uzyskane w wyniku wyroku.
    >nie pozostaje nic innego jak uzyskać np. wyrok zaoczny ;)

    Czyli ktoś mi kradnie za 100zł. Ugoda, oddaje 100zł. A ja mam zapłacić
    podatek? Państwo jest paserem? No wiem, że prawnie nieścisłe, ale
    wychodzi na to, że pańswo ma zysk z kradzieży. W dodatku nie poniosło
    kosztów sądowych.
    Czy chodzi tylko o zamknięcie "luki" umożliwiającej ominięcie
    podatku dochodowego?

    Arek