  • Data: 2011-06-28 22:18:28
    Temat: Re: Polskie konie w USA potrzebuja waszej akcji
    Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 28 Jun 2011 19:12:44 +0200, krys napisał(a):

    > Przecież im nie chodzi o to, że konie( krowy zresztą też) się jada, tylko o
    > traktowanie żywych zwierząt jak kupy mięsa, i przewożenie ich z narażeniem
    > na urazy, zadeptanie, bez wody i karmy przez wiele dni i kilometrów.
    > Ale tego chyba nie da się wytłumaczyć

    Nie da się. Bo ja to się wolę ludźmi zajmować, nie końmi.
    :->

    > sąsiadce targów w Bodzentynie

    A czego TY chcesz od Bodzentyna? Masz przesłanki, że tam się dręczy
    zwierzęta, to daj znać na Policję, skoroś taka dobra. A może JUŻ dałaś
    znać?
    A jeśli nie wiesz nic o tym, to co ma znaczyć ta głupia wypowiedź?

    > (widać
    > taki regionalny gospodarski zwyczaj).

    Widzę, żeś sąsiadka z drugi strony miedzy. Znasz tutejsze regionalne
    zwyczaje jak nikt. I nic z tym nie robisz???
    :->

    --
    XL
    Prawda o GMO: