  • Data: 2003-12-29 18:12:33
    Temat: Re: Polska krajem bezprawia
    Od: Sztoker <o...@o...XXX.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 29 Dec 2003 18:48:00 +0100, El-Viz wrote:

    >Ah, więc skoro to twój dom to można tam robić wszystko co się chce i policja
    >nie ma prawa interweniować bez nakazu, nawet wtedy gdy w kuchni będzie
    >leżało 10 trupów, a sąsiad słyszał ich wrzaski kiedy jeszcze żyli, bo to

    Gdyby się okazało, że zacząłeś np. odstawiać Dahmera, nikt by do
    policjantów nie miał pretensji za złamanie przepisów. Natomiast przy
    obecnych regulacjach byle gliniarz może ci w imię "paragrafu 22" wleźć
    na chatę, zrobic kipisz, postraszyć itd. Wierz mi, znam tę instytucję
    bardzo dobrze i wiem, jak takie akcje wygladaja.

    >TWÓJ dom, tak? To że coś jest twoje nie oznacza, że możesz z tym robić co
    >chcesz..
    >Przykład? Genitalia są twoje (masz je od urodzenia :) , ale mimo to nie
    >możesz się z nimi obnosić wszem i wobec, bo takie coś jest karalne i nazywa
    >się bodajże ekshibicjonizm...

    Świetny przykład i proponuję jeszcze lepszy: kupujesz siekierę, jest
    zatem twoja, co jednakże nie oznacza, że możesz nią walić przechodniów
    po łbie. Naprawdę nie widzisz różnicy miedzy zamachem na cudzą
    nietykalność, a prawem do prywatności? Czyli podstawowego wyznacznika
    ludzkiej wolności?

    Sztoker