  • 1. Data: 2002-11-13 06:54:18
    Temat: CŁO: Polska -> Islandia
    Od: "To/\\\\/\\\\eK" <g...@p...onet.pl>

    Witam

    Nie wiem, czy na dobrą grupę piszę, ale innej sensewnej nie znalazłem...
    Chcę zawieźć bratu do Islandii nowy instrument muzyczny (gitarę basową).
    Zastanawiam się, czy będę musiał zapłacić za nią cło? Gdzie ewentualnie
    można szukać informacji na ten temat? Z góry dziękuję za pomoc.

    To/\\/\\eK

  • 2. Data: 2002-11-13 17:59:12
    Temat: Re: Polska -> Islandia
    Od: "mer" <b...@n...pl>

> [...]
    > Zastanawiam się, czy będę musiał zapłacić za nią cło? Gdzie ewentualnie
    > można szukać informacji na ten temat? Z góry dziękuję za pomoc.

    Odbiorca w Islandi musi sie dowiedzieć ile on ewentualnie za 1 gitare ma zaplacic
    cla- jeżeli jest
    cło.