  • Data: 2005-06-11 13:03:50
    Temat: Re: Policja i sad
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości news:d8e63o$94r$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > W razie wątpliwości - uniewinnienie. Teoretycznie taka jest zasada, a
    > praktyce...

    No i tak jest. Tylko, że te wątpliwości, to jest rzecz subiektywna.
    Policjant powie, że zmierzył prędkość pytającego. I teraz sedzia musi
    rozważyć, na ile jest prawdopodobne, że Policjant kłamie. No bo po co
    miałby to robić?

    > Gdybyś (tfu! odpukać) znalazł się w roli oskarżonego to taki oscylator
    > baaardzo by ci się nie spodobał.

    No jeszcze nie byłem i pewien wszystko przede mną, choć dołożę starań,
    by się na takie rozrywki nie załapać. tym nie mniej tak właśnie jest.