  • Data: 2004-04-06 20:54:49
    Temat: Re: Policja gospodarcza
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <biuro(wycinamy)@love(myslnik)office(wycinamy).com> szukaj wiadomości tego autora

    > prawda prawda, trzeba miec niezle klapki na oczach aby tego nie rozumiec

    raczej zeby to pisac

    > posiada 49
    >
    > MS nigdy dotad niescigal piractwa, nawet nieprobowal
    > powiem wiecej - doskonale zdawal sobie sprawe, ze piractwo uszczelnia
    > rynek
    > kazdy wie, ze na wielu rynka dzisiejsza pozycje ms zawdziecz piratom

    gdyby nie bylo piratow ta liczba byla by wieksza (49), a dla twojej
    wiadomosci scigaja piratow ,
    i to skutecznie.

    > za
    >
    > cos malo qmaty jestes.....
    > wyobraz sobie:
    > masz 1000zl, ktos ci kradnie 100 - pozostaje Ci 900
    > masz 1000zl, ktos nie kupuje Twojego produktu w cenie 100zl - nadal masz
    > 1000 zl

    mam 0, 1000 osobkupi moj soft za 50 zl. mam 50000 , 500 go ukradnie.. gdyby
    nie ukradli,
    a skoro ukradli to chceli krzystac. najprawdopodobniej mialbym 1500
    klientow, a wiec
    firma stracila, zostala okradziona jakby nie patrzec

    a najlepiej to zrob jakikolwiek program sam i nie pier.
    Zrobisz sam, zobaczysz ile to pracy wymaga.

    pozdrawiam
    P.