  • Data: 2017-10-22 22:13:14
    Temat: Re: Pojazdy bez tablic rejestracyjnych
    Od: ń <ń@ń.ń> szukaj wiadomości tego autora

    Mnie np. urwali (blaszane) odśnieżarką (zapewne, akurat zima była i śnieg)
    jednocześnie nadrywając mocowanie zderzaka, no to wsadzili tablicę za wycieraczki i
    zmyli się...
    Innym razem urwali (plastikowe) chcąc otworzyć (włamując się) bagażnik, te ch..e
    zabrały tablicę, musiałem stracić czas i ponieść koszty (szczęśliwie w czasach
    przednalepkowych).

    -----