eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoGazeta Wyborcza zaleca niewykopywanie "przestępczych" rozkazów [Usarz Dolny] › Re: Podział winy na Łukaszkostan i Kaczystan [Usarz Dolny]
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Dominik Ałaszewski <D...@g...pl.invalid>
    Subject: Re: Podział winy na Łukaszkostan i Kaczystan [Usarz Dolny]
    <612dc3a0$0$553$65785112@news.neostrada.pl> <sgkh8p$8h7$1@gioia.aioe.org>
    <612dff3c$0$543$65785112@news.neostrada.pl>
    <612e4557$0$515$65785112@news.neostrada.pl> <a...@w...eu>
    <612e62be$0$526$65785112@news.neostrada.pl> <a...@w...eu>
    <612e6fd1$0$529$65785112@news.neostrada.pl> <a...@w...eu>
    <sglu1e$cer$1@gioia.aioe.org> <612f12f4$0$526$65785112@news.neostrada.pl>
    <sgnioo$1r7j$1@gioia.aioe.org>
    <612f5336$0$24048$65785112@news.neostrada.pl>
    <sgnoag$hdm$1@gioia.aioe.org> <612f6ce2$0$499$65785112@news.neostrada.pl>
    <sgnr9h$r8$1@gioia.aioe.org>
    Date: 01 Sep 2021 12:33:41 GMT

    Dnia 01.09.2021 Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> napisał/a:

    > Nie wyobrażam sobie również przegięcia w drugą stronę, przy np.
    > likwidacji (choćby i na siłę) rasizmu.

    Przy likwidacji rasizmu i nierówności płci łatwo np. wymuszać
    preferowanie dotychczas dyskryminowanych grup, co jest dyskryminacją
    "w drugą stronę". Brak dyskryminacji nie jest wtedy, kiedy kobieta
    czy Murzyn dostaje fory za bycie kobietą czy Murzynem, a wtedy,
    kiedy to, czy np. dostaniesz to stanowisko nie zależy od tego
    czy jesteś czy też nie kobietą lub Murzynem.

    > Co takiego strasznego może się stać np. rozdzielając państwo od
    > kościoła? Ja w tym widzę same pozytywy.

    Ja tu też widzę wyłącznie plusy, ale niektórzy mogą być,
    nomen omen, święcie oburzeni :-)

    Pisząc na priv zmień domenę na gmail.