    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Sat, 8 Mar 2003 11:25:35 +0100
    Sender: Jaroslaw Matejczuk <J...@j...net>
    From: "Jarosław Matejczuk" <j...@j...net>
    Subject: Re: Podział majątku... pytanie ?

    Użytkownik "Tomasz Lewandowski" <t...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:b49tkg$c7g$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Witam serdecznie :)
    > Zwracam się do Was "oświeconych prawnie" o radę.
    > Jestem obserwatorem pewnej sytuacji o której zaraz napiszę i chciałbym
    pomóc
    > jakoś osobie poszkodowanej w tym zajściu.
    > Mianowicie:
    > jest mąż i żona, mieszkają razem w mieszkaniu zapisanym na męża, mąż
    > pracuje, żona na rencie nie pracuje.
    > Mąż chce aby żona się wyprowadziła. I tu leży pytanie: co mogłaby zrobić
    ze
    > strony prawnej i czy wogóle cokolwiek może... ? :(
    > z góry dziękuję serdecznie i pozdrawiam :)

    Facet nic nie może zrobić legalnie. Może tylko podejmowac działania
    pozaprawne.
    W związku z tym należy je dokumentować skrupulatnie.

    O tym kogo wpuszcza sie do zameldowania decyduje raczej
    właściciel nieruchomości. Podobnie przy wymeldowaniu, do którego może dojść
    jedynie po faktycznym opuszczeniu mieszkania przez wymeldowywanego.
    Generalnie nie ma się czego obawiać.
    pzdr,
    JarekM