  • Data: 2004-06-14 07:37:41
    Temat: Re: Podział majątku po rozwodzie
    Od: grzehorz <a...@...sygnatur.ce> szukaj wiadomości tego autora

    p...@p...onet.pl wrote:

    > OK postępowanie dot. podziału majątku przy zgodzie stron - to jedno
    > wyjście
    >
    > A czy jest możliwość dokonania tego samego ale przed notariuszem (powyżej
    > czytałem, iż jest takowa możliwość) jednak chciałbym sięupewnić co
    > dokładnie należy przygotować przed notariuszem ?

    Właśnie się podzieliłem mieszkaniem. Znaczy żona została jedynym
    właścicielem.
    Potrzebny był akt notarialny, z tego, że spółdzielcze potrzebny był
    przydział ze spółdzielni.
    Zresztą idź umów się z notariuszem to Ci powie o wszystkim co jest
    potrzebne. Z tego co powiedziała pani notariusz (i chyba tu z listy) wiem,
    że tylko nieruchomości wymagają aktu notarialnego. Do całej reszty
    wystarczy zgodne oświadczenie obu stron.
    Nie jest do tego wymagany sąd w żadnej postaci. U mnie nie jest nawet
    jeszcze złożony żaden pozew o rozwód czy separację a już jest rozdzielność
    majątkowa...

    && &&
    && Nie jest łatwo napisać coś w sygnaturce... &&
    && &&