    From: GFusion <b...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Podwazenie inwentury
    Date: Thu, 07 Jan 2010 11:32:49 +0100

    Herald pisze:

    > Więc jednak podpisałeś kolejną umowę? Poprzednia kończyła Ci się ostatniego
    > grudnia? Jednak nic nie wyniosłeś z wątku o informowaniu szefa o "nie
    > chceniu zawarcia nowej umowy" :)

    nie pracuje, nie podpisalem nowej umowy. i szukam silnych argumentow
    zeby sie uwolnic od odpowiedzialnosci materialnej

    wiem tyle (od kolegow z bylej pracy), ze byly szef od kilku dnipowtarzal
    wszystkim ze pusci mnie w skarpetkach, cokolwiek mialoby to znaczyc

    chyba nie obejdzie sie bez sadu pracy. dzisiaj jade po swiadectwo pracy
    ... i mozliwe ze nie bedzie chcial mi wydac, bo inwentura itd itp.

    poza tym nurtuje mnie jeszcze kwestia czy legalne bylo w umowie zapis o
    ryczalcie za nadgodziny... poniewaz zapis K.P. mowi o pracy wykonywanej
    stale poza zakladem pracy, a trudno podpiac prace na stacji paliw
    (konkretny adres) pod nia...

    jakies rady ?

    pozdrawiam
    //GF