    From: " " <d...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Podszywanie się na alledrogo
    Date: Mon, 18 May 2009 09:04:27 +0000 (UTC)

    panti <p...@z...pl> napisał(a):

    > Witam, brałem udział w aukcji, cena min licytowanego przedmiotu nie
    > została osiągnięta. Po około 30 min. otrzymałem maila z nr. rachunku i
    > imieniem i nazwiskiem rzekomego sprzedawcy oraz informacją żebym dokonał
    > jak najszybszego przelewu :) Można coś zrobić z takimi wyłudzaczami? Czy
    > tylko mogę zakpić z gościa wysyłając mu informację o dokonaniu przelewu
    > ;) Z ciekawostek ip komputera umieszczonego w mailu 195.543.369.7
    > ;D

    Witam,własnie ten oszust z tego ip. komputera 195.543.369.7 chciał oszukac
    na 500zl mojego kupujacego,ja jestem sprzedajacym byla to kurtka
    skorzana,ale kupujacy napisal mi ze oszust podal dane adrian jasilski i
    numer konta citibanku gdzie ma wyslac pieniazki,sprawe zglosilam do
    allegro,bo ten h.. pisal meila jakby przejal moje konto w allegro a to bylo
    w czwartek 14 maja o 23 skonczyla sie aukcja i przez 2 godz.wisiala bo nie
    chciala mi przejsc do sprzedanych,jakby ktos przejal kontrole nad
    aukcja,dopiero o 0.30 weszla do sprzedanych.Uwazajcie ludzie na tego typa bo
    on moze wyłudzic w koncu od kogos,kto bedzie zakrecony wplaci mu,jesli on
    przejmuje nick z allegro.pozdrawiam