  • Data: 2002-12-08 11:04:05
    Temat: Re: Podswietlenie auta a prawo ??
    Od: "Grooha" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wiwióra Wrote:

    >Mój znajomy
    >chwalił się kiedyś, iż kupuje "jakiś tam" samochód, bo ma podświetlane
    >pedały. Stało się to dowcipem dla wszystkich i przejawem "dulszczyzny"
    >naszych czasów.

    jesli kupowal auto tylko dla podwietylonych pedalow to fakt - jest to
    komedia :)

    >Gdy pierwszy raz zobaczyłam na drodze samochód z niebieskim podświetleniem
    >to mało nie wjechałam na chodnik, tak się śmiałam.

    smiales sie ?? to w takim wypadku cos z Toba niewporzadku.......:( ja sie
    smieje jak na kabaret pojde albo komedie ogladam...... zrob cos z tym....
    moze jakis lekarz ??

    >Dodam jeszcze, że te światełka, oprócz śmieszności mnie osobiście w niemiły
    >sposób "oślepiają", drażnią i jazda za takim pojazdem jest dla moich oczu
    >bardzo przykra.

    swiatelka Cie oslepieja.... to mi sie wydaje ze nie powinienes w zadnym
    wypadku wiecej wsiadac do auta...... tyle swiatel na innych autach, i na
    zewnatrz, na budynkach, reklamach...... ojej !!!!! i kto ludzia prawo jazdy
    daje :( dlatego tyle wypadkow......
    A co do podwietlenia spodu auta - to z pewnoscia nie oslepia !!! a swietliki
    swieac na maske - anie prosto w oczy nadjezdzajacemu z przeciwka kierowcy
    !!!!!!!!

    --
    pozdrawiam, Grooha