  • Data: 2002-12-08 03:16:30
    Temat: Re: Podswietlenie auta a prawo ??
    Od: "Piotr C." <P...@M...com.INVALID> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Robert Tomasik" <r...@w...pl.nospam> napisał w
    wiadomości news:astkvo$o4s$1@news.tpi.pl...
    > Nie ma przepisu, który tego zabrania. S? jedynie przepisy dokładnie
    > okre?laj?ce, jakie ?wiatła mog? być zamontowane w samochodzie.

    A gdzie na sieci można znaleźć te przepisy?

    Mnie z kolei chodzi o inną rzecz, czy dozwolone są kierunkowskazy
    naprzemienne, tzn. że w prawej lampie zespolonej są dwa oddzielne światła
    pomarańczowe (np. Nexia tak ma). Normalnie migają jednocześnie (dwa palą ---
    dwa nie palą), a gdyby było tak: pali 1 ---- pali 2 ?

    Piotr