  • Data: 2018-09-26 19:44:54
    Temat: Re: Podpisy
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 25.09.2018 o 13:23, J.F. pisze:

    > 198 na 5tys to nie tak znow zle, szczegolnie, jak sie zlozylo liste 6
    > tys podpisow.
    >
    > Ale to chyba superekspresow ciag dalszy - jak rozumiem chodzi liste z
    > tegorocznych wyborow lokalnych, gdzie faktycznie podpisow trzeba 200, a
    > ktos podejrzewa, ze liste przepisano z list zlozonych do wyborow
    > parlamentarnych.
    > I nagle mamy 198 niepewnych podpisow na 200.
    >
    > Ale ciekawe ... Kornel wtedy zbieral w domu starcow podpisy, czy juz
    > wtedy tamta lista byla sfałszowana, ale nikt na to nie zwrocil uwagi.

    A może po prostu tamta lista to dotyczyła czego innego a ta z
    przepisanymi czego innego. Przecież nie jest tak, że jak dajmy na to
    król korwin wpadnie na jakiś mądry pomysł i podpiszę petycję za to potem
    może sobie mój podpis przepisać na weksel in blanco albo listę z
    podpisami do jego kolejnego komitetu.

    Chyba że coś źle zrozumiałem.

    Shrek