  • 1. Data: 2007-08-14 09:29:18
    Temat: Podatek przy sprzedaży spółdzielczego prawa (...)
    Od: "Rajmund Wrotek" <r...@i...pl>

    Prawo podatkowe nie jest moją mocna stroną, więc zwracam się do znawców
    tematu.

    Sprzedaję spółdzielcze własnościowe prawo do lokalu, które nabyłem blisko 20
    lat temu. U notariusza podpisuję akt przeniesienia własności i odbieram
    pieniądze zapakowane w torbę z biedronki :-)

    Pieniądze uzyskane ze sprzedaży mam zamiar przepić :-)

    Czy będę musiał zapłacić podatek dochodowy?

  • 2. Data: 2007-08-14 10:41:05
    Temat: Re: Podatek przy sprzedaży spółdzielczego prawa (...)
    Od: " 666" <j...@w...eu>

    W tej sytuacji nie.