    From: "TR" <t...@m...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Pobranie mapy na strone www (poprawka)
    Date: Sun, 25 Mar 2007 17:04:01 +0200

    Użytkownik "tchorzesk" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:eu5ag1$4em$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > To dość wysoka cena za użycie mapki, Proponuję zeby negocjował, no i
    > IMHO nich lepiej zapłaci. W sądzie bedzie musiał pokryć jeszcze koszty
    > sądowe strony przeciwnej, Być może sąd uzna że suma jest za wysoka, i
    > ustali mniejszą,

    Pewnie ta firma co skarży to Map1? Było o tym w internecie. Poczytaj tu:
    http://forumprawne.org/viewtopic.php?t=44296&postday
    s=0&postorder=asc&start=0Ogólnie firma wyszukuje swoich map na stronach internetowych
    i skarżywłaścicieli.Odszkodowanie żąda wg swojego cennika (ciekawe co na to prawo
    -cennik nie jest opublikowany, na żądanie oskarżonego jedynie przesyłany wformie
    pliku), wg mnie strasznie wygórowanego, licząc na to, że ludzie bojącsię sądu i
    kosztów sądowych zapłacą. Łaskawie w ramach ugody proponująmniejsze sumy, co jednak w
    porównaniu z darmowymi mapami np. z Google jest itak naciągnięciem. A jakby tak w
    cenniku mieli sumę 100tys zł za mapkę? Niemusieli by zajmować się już innym
    biznesem.--Tomek