    From: "witek" <i...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Pobicie syna przez ochroniarza
    Date: Thu, 6 Oct 2005 09:04:44 +0200

    > Witam,
    > znajomemu pobito nieletniego syna. Urządzał bibkę z kolegami na swojej
    > posesji, a sąsiadowi się to nie spodobało.../nie wiem dokładnie, co tam
    > zaszło, wiem, ze młodzi pili piwo /Sąsiad pracuje w firmie ochroniarskiej,
    > zadzwonił po swoich "kolegów", przyjechali i pobili syna znajomego i jego
    > kolegów. Skuli ich kajdankami, zadzwonili po policję...
    > Syn znajomego ma teraz zaburzenia widzenia, zapewne wyjdą za kilka dni
    > siniaki, i nie wiadomo jeszcze, co...Ojciec pojechał z nim , po wyjściu od
    > policji na obdukcję lekarską.
> [...]

    Z tego co mi wiadomo (z zasłyszanych opowieści lub przechwałek różnych
    pracowników "ochrony"), to jest to standardowy sposób rozwiązywania
    problemów przez tzw. "ochroniarzy". Jak jest coś na rzeczy, to dzwoni się po
    kolegów (najlepiej z tzw. grupy bojowej), a oni przyjeżdżają i robią
    porządek. I to nie tylko w miejscu pracy "ochrony", ale przenoszą te
    rozwiązania również do życia prywatnego...

    Jeśli się nie boisz z nimi zadzierać, to idź z tym do sądu. Pamiętaj
    jednak, że polski wymiar sprawiedliwości, nie zapewni Ci ochrony przed
    takimi skurwielami jak ci "ochroniarze". Smutne, ale niestety taka jest
    rzeczywistość...

    pozdrawiam,
    witek.