    From: "LA" <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: [PoRD} Hipotetyczna sytuacja
    Date: Mon, 3 Aug 2009 13:53:16 +0200

    Użytkownik "WS" <L...@c...pl> napisał w wiadomości
    news:8edc2b1a-d206-44e9-9ef4-280bd8a00dc7@d32g2000yq
    h.googlegroups.com...
    On 2 Sie, 22:18, "pawelj" <p...@p...onet.pl> wrote:

    > Ty nie jesteś winny w tej sytuacji. Winny jest ten kto wieżdza w ciebie.

    dokladnie

    > Tyle, że twój kumpel ma rację z innego powodu - jakby nie patrzył lepiej
    > klepać tył niż tył i przód.

    klepaniem bym sie nie przejmowal, ale stojac na hamulcu bedzie
    mniejsze przyspieszenie przy stluczce, czyli (raczej) mniejsza szansa
    na jakies powazniejsze urazy...

    Ciekawe spotrzeżenie, ktoś na fizyce nie uważał do końca. Powiedz kolego
    jak w takim razie przeniesie się na auto uderzone energia uderzenia. Jeśli
    stoisz na luzie to część energi zostanie przeniesiona na przesunięcie auta.
    Jeśli stoisz na hamulcu to w zasadzie cała energia skumuluje się na twojej
    dupie i raczej to będzie poważniejszy uraz niż myślisz.

    Raz stałem na luzie na światełkach i pani wjechała mi w tył - popchnęła mnie
    do przodu kilka metrów(fakt stałem 1), ale gdybym stał na hamulcu to bym
    dalej nie pojechał