  • From: "AJA" <n...@w...iie.pz.zgora.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Plot a zapieniony ze wscieklosci pies
    Date: Wed, 24 Jul 2002 09:47:48 +0200

    > po
    >
    > Chcialem sie ukrywac :) ale jesli by mnie zlapali to wiem ze bym dostal po
    > tylku i nie pisalbym na grupe w stylu "ale o co chodzi ? "

    > Czy widziala Pani kiedys psa z piana na ustach (duzego wilczura) ktory
    > wyskczyl przez plot i kogos po prostu ugryzl ?
    > Jak pisalem nie chcialbym czekac na tragedia. No i w koncu rozumiem, ze
    > jesli pies jeszcze nie wyskoczyl to juz mozna spokojnie chodzic bo jesli
    > przedtem tego nie zrobil czemu mialby to zrobic teraz ?

    > rozumiem ze w/g Pani agresywny to taki ktory 3 razy dziennie kogos zagryza
> [...]

    Ale w czym problem zatruta kielbaska i po klopocie... nie ma szans na
    udowodnienie ... tylko sumeinie bedzie gryzlo nic wiecej.
    Psy musza byc agresywne chociaz takie goscie co to maja takie psy nei moga
    zrozumiec ze ten pies ich nie ochroni przed zlodziejem bo ten pierw psa
    zlikwiduje po czym zabierze sie do dziela.
    No chyba ze nauczy psa tak ze ten od obcego nic nei wezmie .. to inna sprawa
    wtedy uspic trzeba psa lub poi prostu odstrzelic i po klopocie...
    AJA