  • Data: 2017-03-28 16:36:45
    Temat: Re: Pismo do Rady Adwokackiej
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ktos przechodzil juz sciezke z rada adwokaka?
    > Chcialbym odzyskac kase za blad prawniczy,czy jest sens pisac do nich?
    > Reka reke myje?

    Skąd ty się urwałeś?
    Sama kiedyś pisałam, ale na prawdę szkoda życia.
    Ręka rękę myje.
    Jak pewnie wiesz w konsekwencji stszelano do mnie w sądzie,
    bo nie dałam prawnikom pszegrać oczywistej sprawy.
    Sąd zmuszał mnie nawet do posiadania prawnika, co było kłopotem,
    bo poza pilnowaniem sprawy, tszeba było pilnować prawnika.
    Pilnowałam za bardzo to skończyło na stszelaniu do mnie na terenie sądu,
    w spoże dotyczącej mniej niż jednej pensji( z odsetkami).
    Ja nie piszę, że oni nic nie umieją.
    Ja piszę , że to są ludzie prfidnie działający w celu pszegrania swojego
    klienta.

    --
    (tekst bez: ó, ch, rz i -ii)