  • Data: 2004-12-02 08:55:44
    Temat: Re: Pikieta – jakie wymogi formalne?
    Od: "Czapla" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie chce mi się sprawdzać, ale byś wpadł w zgromadzenie, to musiało by być
    > chyba co najmniej 15 osób.

    Za Jaruzela wystarczyły dwie (zgromadzenie) bo trzy osoby to już była
    demonstracja :)

    > A to nie lepiej wniosek o ukaranie do Sadu grodzkiego napisać za
    > umieszczanie ogłoszenia w miejscu do tego nie przeznaczonym? Art. 63A.
    > Pamiętaj, że przysługuje w tym wypadki zatrzymanie obywatelskie.

    Da się zrobić (wniosek, bo z zatrzymaniem będzie ciężej).

    > jeśli nie chcesz pisać pism,

    Chcę, chcę, im więcej szumu tym lepiej.

    > Może są właśnie mądrzy! Pomówią Cię, ze działasz na zlecenie konkurencyjnej
    > pizzeri z za roku.

    Absurd. Ale biorąc pod uwagę styl działania Telepizzy wszystko jest możliwe...

    > jadasz pizzę po promocyjnych cenach.

    Trudno byłoby im to udowodnić bo prowadzę bardzo regularny tryb życia i
    praktycznie zawsze wiem, gdzie byłem o każdej porze. Poza tym, ja myślę że taki
    chamski numer by więcej zaszkodził Telepizzy niż pomógł. BTW ja w ogóle nie
    jadam pizzy, mam zbyt słabe zęby (starość nie radość...).

    > A Policji nie było pod ręką? Z pewny względów niewygodnie mi agitować w tym
    > kierunku, ale jednak na przyszłość raczej w tym kierunku bym kierował na
    > Twoim miejscu prośby o pomoc.

    Jest nauka na przyszłość.

    > Sprawców zatrzymać.

    Będzie ciężko. Wycwanili się i teraz wpadają tylko przed południem, kiedy
    lokatorzy w sile wieku są w pracy.

    > Uszkodzenie mienia. Składacie wniosek o ściganie i nikt łaski nie czyni.

    Policja? Prokuratura?

    Pozdrawiam

    Czapla