  • 11. Data: 2007-12-04 23:56:26
    Temat: Re: Pijany kierowca ZTM
    Od: "swen" <n...@n...com>

    Użytkownik "Michał K." <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:6cda8a18-2db7-48b9-b7b9-e89889dddd2e@i12g2000pr
    f.googlegroups.com...
    On 5 Gru, 00:05, "Robert Tomasik" <r...@g...pl> wrote:

    > Jeśli było tak, jak opisałeś, to jest to jakiś wypadek przy pracy i tyle.
    > Zresztą informacja dyżurnego nie jest do końca ścisła, bo to, ze on w
    > książce interwencji nie ma odnotowanego sposobu zakończenia interwencji
    > wcale nie oznacza, że nikt się tym nie zajął, choć może tak w istocie być.
    > Równie dobrze w danym momencie mogły jeszcze trwać czynności i nie podano
    > mu sposobu zakończenia interwencji, patrol mógł zapomnieć podać mu sposób
    > zakończenia interwencji (dyżurny powinien zapytać) albo w końcu po prostu
    > prowadzący rejestr z poprzedniej zmiany zapomniał wpisać sposób
> [...]

    Wiesz, tak sie sklada, ze ja po prostu jestem informatykiem. Znam sie
    na projektowaniu takich system, i nie wyobrazam sobie sytuacji, w
    ktorej nie umozliwia on sprawdzenia historii zgloszen po nazwisku i
    numerze telefonu. A juz nawet jesli tak jest, to nie wyobrazam sobie,
    zeby wedlug wszystkich podanych przez mnie powtornie danych nie dalo
    sie znalezc mojego pierwotnego zgloszenia.
    W zwiazku z powyzszym doskonale wiem, ze zostalem bezczelnie
    spuszczony na drzewo, i nie zamierzam zostawic tego tak po prostu.
    Zwlaszcza, ze chodzi o tak powazne zgloszenie.

    Ty chyba chory jestes?!?
    Za przeproszeniem kogo to wali, zes jakis podrzedny informatyk?
    Czlowieku 112 to nie mumer chata ale telefon alarmowy! Twoje zapytanie o
    dalsze losy powinny odrazu powodowac zerwanie z toba lacznosci. I o to mam
    pretensjie do operatora.
    Facet za duzo sie filmow naogladales. Jedz na policje, zadzwon do wydzialu
    antyterorystycznego a po drodze nie zapomnij do prezydenta aha i pamietaj by
    po 8 godzinach zadzwonic z wyjasnieniami co bylo dalej...
    Chlopie, zglosiles na numer alarmowy i koniec - rozumiesz? Jesli w tym
    czasie kiedy ty natarcz\ywie chcesz wiedziec jak to sie skonczylo ktos nie
    mogl by sie dodzwonic i np. ktos z tego powodu by zmarl...
    Ludzie, skad takie tepaki sie biora i jeszcze sie chca nazywac
    "informatykami" amatorami.
    Zapamietaj sobie bo kiedys cie spotka przykra niespodzianka:
    112 to zgloszenie alaromowe - koniec kropka - rozumiesz?
    Porada idz do sadu i oskarz 112 ze nie dalo ci wyjasnien co sie dzialo dalej
    a ty caly w wypiekach czekales na ciag dalszy...

  • 12. Data: 2007-12-05 07:08:16
    Od: "Koju" <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > Porada idz do sadu i oskarz 112 ze nie dalo ci wyjasnien co sie dzialo
    > dalej a ty caly w wypiekach czekales na ciag dalszy...

    Dokładnie... 112 to numer alarmowy - na ktory niestety czasem ciezko sie
    dodzwonic... A Ty jeszcze "5 minut" czekales - jedyne o co mozna sie czepiac
    operatora, to o to , ze Cie trzymal 5minut, a nie zrzucil. Jak kiedys w
    srodku nocy zadzwonilem na 112 bo pies sasiadow od 22 wyl jak najety, to
    Pani marudzila ze im linie zajmuje - i poniekad miala racje, ale juz mialem
    ochote kundla zastrzelic...

    MK

  • 13. Data: 2007-12-05 07:14:00
    Od: zly <b...@p...fm>

    Dnia Wed, 5 Dec 2007 00:52:24 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

    > W tym, akurat przypadku pewnie większego
    > zagrożenia nie było, tym nie mniej czasem jest to ważne.

    Uwazasz, ze pijany kierowca autobusu, wiozacy kilkudziesiaciu pasazerow, to
    nie jest wielkie zagrozenie??

    Co poniktorzy robia potem zaloby narodowe..

    marcin

  • 14. Data: 2007-12-05 07:16:47
    Od: "jaQbek" <j...@s...eu>

    Użytkownik "Michał K." <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    c.googlegroups.com...
    On 4 Gru, 23:59, Abu <a...@w...pl> wrote:
    > To w takim razie do czego sluzy ten numer?
    > Nie wyobrazam sobie numeru alarmowego bez mozliwosci sprawdzenia jego
    > skutecznosci.
    W Straży Miejskiej w Warszawie teoretycznie można sprawdzić stan zgłoszenia.
    Teoretycznie, bo już nie raz zdarzyło mi się, że moje zgłoszenie nie było w
    ogóle odnotowywane. W SM każdemu zgłoszeniu nadają numer, który dzwoniący w
    celach informacyjnych może je łatwo zidentyfikować. Czy na policji jest tak samo
    ?

  • 15. Data: 2007-12-05 07:30:25
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    Michał K. pisze:
    > Wiesz, tak sie sklada, ze ja po prostu jestem informatykiem. Znam sie

    Ale my wlasnie za brak porzadnego dzialania tego systemu bedziemy sie
    tlumaczyc w brukseli. Ergo: prawdobodobienstwo, ze "system" to wymiety
    brulion 60 kartkowy w kratke do zludzenia przypominajacy ksiazke wejsc i
    wyjsc w podrzednym zakladzie pracy lat 80 jest dosc spore.

    MarcinJM
    ____________________________
    gg: 978510, Skype: marcin.jm

  • 16. Data: 2007-12-05 07:32:09
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    zly wrote:
    > Uwazasz, ze pijany kierowca autobusu, wiozacy kilkudziesiaciu pasazerow, to
    > nie jest wielkie zagrozenie??

    Czytaj ze zrozumieniem :-)

    Robertowi chodziło o zagrożenie wynikające z poinformowania osoby
    postronnej o czynnościach podjętych przez odpowiednie służby.

    Piotrek

  • 17. Data: 2007-12-05 07:57:41
    Od: "Michał K." <k...@w...pl>

    On 5 Gru, 00:43, "Robert Tomasik" <r...@g...pl> wrote:
> [...]
    >
    > A wziąłeś pod uwagę to, ze ta książka jest po prostu ręcznie prowadzona?
    > CO więcej dla każdego przyjmującego zgłoszenie może być osobno, a dużych

    Sredniowiecze....

  • 18. Data: 2007-12-05 08:08:39
    Od: zly <b...@p...fm>

    Dnia Wed, 05 Dec 2007 08:32:09 +0100, Piotrek napisał(a):
    > Czytaj ze zrozumieniem :-)

    No powiedzmy, ze mozna to inaczej bylo zinterpretowac ;)

    marcin

  • 19. Data: 2007-12-05 08:17:51
    Od: "Steel" <d...@K...pl>

    > A wziąłeś pod uwagę to, ze ta książka jest po prostu ręcznie
    > prowadzona? CO więcej dla każdego przyjmującego zgłoszenie może być
    > osobno, a dużych jednostkach jest ich kilku.

    Tak swoja droga 112 w Warszawie jest obslugiwany przez system elektroniczny
    ktory umozliwia przegladanie danych...
    Pracowalem w firmie ktora ten system wdrazala.

    O zadnej recznej robocie nie moze byc mowy! zreszta takie sa wymogi odnosnie
    takich centrow i samego 112 :)

    Steel

  • 20. Data: 2007-12-05 08:26:39
    Od: "Steel" <d...@K...pl>

> [...]
    > zapytanie o dalsze losy powinny odrazu powodowac zerwanie z toba
    > lacznosci. I o to mam pretensjie do operatora.

    tu masz sporo racji... to nie jest infolinia...

    > Chlopie, zglosiles na numer alarmowy i koniec - rozumiesz? Jesli w tym
    > czasie kiedy ty natarcz\ywie chcesz wiedziec jak to sie skonczylo
    > ktos nie mogl by sie dodzwonic i np. ktos z tego powodu by zmarl...

    poniekad masz racje, ale w sytuacji gdyby czekal na miejscu zgloszenia na
    interwencje to moglby czekac do usranej smierci...
    rozumiem ze jakby czekal 8h na miejscu na interwencje i zadzwonil co sie
    stalo ze zgloszeniem to tez nie byloby ok?

    W pewnym sensie rozumiem i operatora i dzwoniacego...
    Operator nie mogl wiedziec ze dzwoniacy nie jest na miejscu zdarzenia i
    pewnie chcial to sprawdzic.
    Dzwoniacy mogl tez bezposrednio zadzwonic na taki stary numer policji 997 bo
    to do nich powinno byc bezposrednio to zgloszenie.

    Steel