    From: "ssj5" <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Pijany kierowca
    Date: Sat, 10 Aug 2002 07:59:27 +0200

    Marcyś wrote:
    > Użytkownik "ssj5" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > A ja odsyłam do art. 87 kw i art. 178a kk.
    > To jest właśnie rozróżnienie wykroczenia (stan po użyciu)
    > i przestępstwa (stan nietrzeźwości).

    co chciales powiedziec? bo naprawde nie rozumie. odpowiedzialem Adamosowi,
    ktory stwierdzil, cyt:

    "alkomat wykazal 0,28 promila, do tego czasu wszystko jest OK, ale
    rozmawiajac z nim ostatnio powiedzial, ze "wynik" ten jest mnozozny x2 bo
    tak sie robi w unii
    europejskiej, do ktorej Polska chyba jeszcze nie nalezy ;). Jak latwo
    obliczyc podwojony "wynik" przekracza 0,5 promila i z wykroczenia robi
    sie przestepstwo." koniec cytatu

    odpowiedzialem, ze OD RAZU TO BYLO przestepstwo, gdyz alkomaty pokazuja
    wyniki w (mg/l). . a wiec powyzej 0,25mg/l to jest przestepstwo. gosciu na
    alkomacie mial 0,28. i tyle.

    a rozroznic przestepstwo od wyrkoczenia... potrafie.
    pozdr
    ssj5