  • Data: 2002-03-09 02:11:25
    Temat: Re: Pierdy Expierda
    Od: Tomasz Śląski <t...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Oszołom, chory na umyśle "Jacek" <g...@p...onet.pl> napisał:

> [...]

    Facet, ja już ci tyle razy powtarzałem, że sie autoprezentujesz...

    Tia... Wytwory sparciałego, jak uzywany 15 lat kapeć, mózgu Expierda...

    Napisałes i zostałes ku ogólnemu zaskoczeniu puszczony słownie jeden
    raz.

    > Czesto zagladam na polip, ale tylko zeby czytac.
    > Polip jest teraz fachowa grupa dyskusyjna i z przyjemnoscia ja czytam.
    > Podobnie bedzie wygladalo moderowane prawo.
    > Z przyjemnoscia sie bedzie czytalo.
    > Raz napisalem na polip i post sie nie ukazal, ani nie zostal zwrocony.
    > Uznalem zatem ze albo posty gina, albo moderowanie jest uznaniowe, a
    > takie mnie obraza.

    Czyli znowu ktos plecie na ciebie spisek ??
    Przez momentem napisales, ze jestes zadowolony z moderacji, teraz jestes
    obrazony.
    Hint: schizofrenia. -> Go to lekarz psychiatra.

    > To ja wprowadzilem honorowe moderowanie polipa zgodnie z zasadami
    > etycznymi, czyli nie z urzedu.
    > Poniewaz nie bylo sprzeciwu, to moderowanie zostalo wprowadzone z
    > urzedu.

    Pierdolisz jak połuczony, jak zwykle.

    > Ja mam dosc oszolomow, ktorzy sie lubia spierac na krajowym usenecie.
    > Ten poziom mi nie odpowiada.

    A co ci w ogóle odpowiada? sikanie do zlewu ? (wiem, ze to robisz)

    > Mialem sposobnoc uczestniczenia w kilku najznakomitszych listach
    > dyskusyjnych na swiecie.
    > M.in. prowadzonej przez Princeton nt. studiow gospodarczych US-Japan
    > i prowadzonej przez prezydenta Global University np. global distance
    > education.

    Tak, tyle, że wykopali cię szybciej, niz sie spodziewano...

    > Na swiecie nikt sie nie spiera na usenecie, bo nie ma o co.

    Pieprzenie. Po to są grupy dyskusyjne, zeby wymieniac poglądy.

    > Jezeli nie ma checi do moderowania grupy prawo, to niech ktos utworzy
    > 5-10 prawniczych grup dyskusyjnych

    Tak... jasne...

    > Mnie usenet krajowy w ogole nie interesuje.

    To po ch*% (czorta) na niego piszesz ???

    > W Niemczech, we Francji, w Stanach, w Kanadzie, w Australii,
    Szwajcarii,
    > Austrii
    > dyskusje na usenecie sa spokojne, eleganckie, merytoryczne.

    Uhmm.. zwłaszcza, jak sie kogos wnerwi...
    hint: news:3c8356a7$0$8718$626a54ce@news.free.fr

    > Klotnie wynikaja jedynie z ciasnoty krajowego usenetu.
    > Jest tak malo grup, ze ludzie naladowani i zestrowani czuja sie jak
    > sardynki w puszce.

    Bo siedzi na nich zgnilizna pod nazwą Dariusz Sławiec, robiacy za
    Experta w każdej dziedzine...

    > Obecnie setki, tysiace osob jedynie czyta usenet i z obawy przed
    agresja
    > i chamstwem, nigdy sie nie osmiela
    > wyslac zadnego postu.

    Skąd ta pewnośc ?? Znowu autoprezentacja w imieniu 1000 osób :->

    > Prosze nie odpowiadac i nie kontynuowac dyskusji.

    A bo co ??

    --
    TOM
    GSM +48 607 81 83 30 GG 139980 TS635-RIPE

    P.S. Przepraszam, MSPANC.