  • Data: 2005-10-14 15:09:36
    Temat: Re: Pielęgniarki i fotograf
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Jacek Krzyzanowski wrote:

    > Szpital to nie atelier. Pielegniarki maja sie zajmowac pielegnowaniem, a
    > nie sesjami fotograficznymi.

    Zakazu fotografowania nie ma. A co nie jest zabronione, jest dozwolone,
    czekisto.

    > Spowodowanie zagrozenia zycia to tylko jeden aspekt sprawy.
    > To, ze cos komus nie zaszkodzi, nie oznacza, ze mozna robic co sie chce.
    > Zyczylbys sobie, zeby ktos ustawial cie w fikusnych pozach i pstrykal
    > zdjecia?

    Nikt mnie nie pytał, czy życzę sobie być filmowany w kąpieli - czy
    twierdzisz, że powinienem donieść na swoich rodziców? A jeśli tak, to
    komu? Prasie? Policji?

    > Juz chyba kiedys pisalem, zebys powsciagna swoj niewyparzony pysk?

    A ja wielokrotnie pisałem, żebyś wreszcie łaskawie zapoznał się z
    przepisami, albo się zamknął.

    --
    Andrzej Ława @ Jelonki (Warszawa)
    Suzuki GSX 400e (1987) lab-rat-bike ;)