  • Data: 2005-10-13 13:24:43
    Temat: Re: Pielęgniarki i fotograf
    Od: "Xena" <t...@l...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    In news:45c18$434e30bc$540af682$11012@news.chello.pl,
    wsm <w...@s...pl> napisał/a:
    > Użytkownik "Xena" <t...@l...com.pl> napisał w
    > wiadomości news:dik83r$hg1$1@atlantis.news.tpi.pl...
    >>>
    > [...]
    >
    > Jeżeli swojego autorstwa - nic w tym nagannego.
    > WSm

    Nie wiem czy byłbyś zachwycony i tego samego zdania, jesli jakis koszmarny
    wypadek dotyczyłby kogos z Twoich bliskich a sanitariusz czy kierowca
    karetki zamiast wykonywac swoje obowiązki, przy okazji pstrykał zdjęcie, w
    celu odsprzedania go brukowej gazecie.

    Pozdrawiam
    Tatiana
    --
    Kto prawdziwie kocha, ten nie troszczy się o nagrodę za swą miłość,
    lecz tylko o to, by kochać coraz lepiej