    Date: Sat, 26 Oct 2013 21:16:52 +0200
    From: adam <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Parkowanie w miejscu niedozwolonym

    W dniu 2013-10-25 11:50, Adam Klobukowski pisze:

    > Znaki są na wjeździe do strefy płatnego parkowania. Strefy płatnego parkowania
    posługują się własnymi i regulaminami, i np. w Gdyni w regulaminie jest wyraźnie
    napisane że nieprawidłowe parkowanie nie zwalnia z opłaty. Poszukaj regulaminu waszej
    strefy.

    I chyba tu leży problem. O opłacie za postój informują tablice przy
    wjeździe, więc trudno powiedzieć, że teść nie wiedział.

    Parkometru nie było, bo po co parkometr tam gdzie jest zakaz parkowania.

    Nie wiem czy warto się odwoływać. Kwota nie jest duża - 50 zł, ale dla
    inwalidy może mieć spore znaczenie. Trzeba zrobić rachunek ekonomiczny.
    Jaka drogą będziesz reklamował? Pojedziesz, zadzwonisz, napiszesz list
    polecony? Wszystko kosztuje + jeszcze trzeba na to mieć czas. Najtaniej
    będzie zadzwonić i wyjaśnić, że to bardzo uciążliwe, żeby osoba
    niepełnosprawna poszukiwała parkometru itd itd.

    W ogóle, to co to za karta N? Ja wyczytałem że jest karta N+, która
    upoważnia do bezpłatnego parkowania w całej płatnej strefie.