  • Data: 2010-07-29 18:48:34
    Temat: Re: Parkingowy kretyn
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2010-07-29 19:11:36 +0200, Pawel <l...@p...pl> said:

    > Witam serdecznie
    >
    > Czy jest (prawnie dozwolony) sposób, aby kretyna który parkuje przy
    > schodach prowadzących na parking nauczyć poprawnego parkowania na miejscach
    > wyznaczonych.

    To nie jest pytanie.

    > Facet tak parkuje, że aby wejść na parking trzeba przejść przez parking,
    > zamiast po schodach.

    A jest tam zakaz?
    (pomijając grozę wchodzenia na parking przez parking)

    > Oczywiście w około są wolne miejsca, ale kretyn ich nie widzi.

    No i co z tego, że są?

    > Prośby nie pomagają ;/

    Czyli nie ma zakazu?

    > Parking jest na osiedlu, więc właściwie
    > wszystko mu wolno ;/

    1. zlikwidować schody i na parking wchodzić przez parking (cokolwiek to
    oznacza)
    2. zlikwidować parking
    3. poczekać na zmianę pord (w Warszawie już widziałem straż miejską
    szacującą przyszłe dochody czerpane z sekowania mieszkańców parkujących
    swe auta przed domami, w których mieszkają)
    4. pogadać z zarządcą terenu, kupić i ustawić głaz przed schodami...

    :-)

    --
    Bydlę