  • Data: 2004-03-04 18:30:25
    Temat: Re: Paragraf na wiecznie szczekające psy sąsiadki - POMOCY!
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "bubu" <j...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:c27qbs$jdn$1@atlantis.news.tpi.pl

    > zostawiam to tobie ,bo jakoś nie potrafiłeś nic rozsądniejszego
    > podpowiedzieć zdesperowafemu facetowi .A to była skrajność .
    > Wg ciebie facet musi to ujadanie znosić do końca życia własnego
    > lub psów !!!
    > Wysil się i podpowiedz coś rozsądnego.

    Heh, na pewno nie będę polecał trucia psa aby w mękach
    konał (tak jak mój pies) dlatego, że ten biedny pies ma
    niewłaściwego pana_właściciela. To właściciela trzeba
    ścigać_gnębić (truć?) bo to jego wina jak ten pies się
    zachowuje.

    > Uczył Marcin.....

    ROTFL Przecież zrobiłem to celowo. Po prostu "przemówiłem"
    Twoją gwarą i to zaznaczyłem. :)

    PS. Nadal twierdzę, że tylko pomyleniec może sugerować
    trucie psa.

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    Ci, którzy już mają, dostaną jeszcze więcej.