    From: Jotte <n...@m...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Papierosy, balkon i kwestia polska
    Date: Thu, 23 Oct 2008 19:33:28 +0200
    <gdalbv$pkn$1@news.dialog.net.pl> <gdan2l$t0i$1@news.onet.pl>
    <gdan9q$r21$1@news.dialog.net.pl> <gdc0ff$s8m$1@news.onet.pl>
    <gdcq38$4p3$2@news.dialog.net.pl> <gdcr2m$92t$1@news.onet.pl>
    <gdctf1$4it$1@news.task.gda.pl> <gdctnf$iuh$1@achot.icm.edu.pl>
    <gddiqf$g6g$1@news.onet.pl> <Pine.WNT.4.64.0810200938470.3680@quad>
    <gdi57p$6j1$1@news.onet.pl> <s...@g...mierzwiak.com>
    <gdpg5g$7ht$1@news.onet.pl>
    <10sf2kxxqm9qf$.1n9wq1suy578w$.dlg@40tude.net>
    <gdpi47$dt7$1@news.onet.pl> <gdpid4$f41$1@news.onet.pl>
    <gdpka7$mi6$1@news.onet.pl> <gdpkp9$oao$1@news.onet.pl>
    <gdprnb$ju6$1@news.dialog.net.pl> <gdpuuc$t5d$1@news.onet.pl>
    <gdq09f$ms5$1@news.dialog.net.pl> <gdq192$5oa$1@news.onet.pl>
    <gdq3bd$p6c$1@news.dialog.net.pl> <gdq3se$du7$1@news.onet.pl>
    <op.ujhjc0pc29f6yk@xcomp1> <gdqan2$6u5$1@news.onet.pl>

    Dnia 23-10-2008 o 19:02:22 Marian <m...@a...pl> napisał:

    > hmmm, to nie ja chce zmieniac obecny stan. Podaj merytoryczne
    > uzasadnienie dla swoich zmian. A nie "Bo tak!"
    Nudzi mnie już tak niski poziom usiłowania "argumentacji", ale jeszcze sie
    wysilę.
    Nie moje zmiany, ja je jedynie rozumiem i wstępnie popieram.
    Nie wiadomo jeszczed jaki kształt będą miały ich projekty.
    Natomiast uzasadnień już padło w tym wątku sporo, musiałeś nie czytać albo
    nie zrozumieć.
    Jesli chodzi o mnie to nie muszę się wysilać specjalnie - mają mi świnie
    nie smrodzić, bo mi to szkodzi i przeszkadza.
    Jak dla mnie wystarczy, reszta mnie mało obchodzi, a zdecydują mechanizmy
    kraju w jakim żyjemy.

    > Liczylem. choc nie robilem notatek. 1,2,3,4, komorka, 1,2,3,4 komorka...
    I trzymaj tak dalej. To nie jest szkodliwe.

    > Ale wystarczy by stwierdzic, ze pizda jechala z telefonem przy uchu.
    Też nie lubię starych p**d.

    > No to powinna dostac kolejny.
    I to taki, żeby się p***a spociła. ;))

    > No wlasnie, czekam na konkrety z twojej strony. Ty chcesz wporowadzac
    > zmiany, obostrzenia.
    A czekaj sobie do usioru. Z konfabulacjami nie dyskutuję.

    > Jakby karalnosc byla wysoka i dotkliwa, to ludzi enie gadaliby.
    > Moze trzeba karac odebraniem telefonu i blokada numeru? :)
    Musisz ten pomysł jeszcze dobrze przemyśleć. ;)

    --
    Jotte