    From: "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Palenie śmieci a... sąd grodzki.
    Date: Mon, 04 Dec 2006 01:03:35 +0100

    Dnia 04-12-2006 o 00:50:12 GooRe <g...@g...pl> napisał(a):

    > Rozumiem, ze wolisz jak autobus spalona ropa dmucha pod wiate ?

    Taki autobus najlepiej zglosic komus do kontroli. Nie wymienia ale
    przynajmniej czyste sumienie bedzie sie mialo.

    > Paranoja do kwadratu.
    > Jak na powietrzu moze to przeszkadzac ?
    > Trzeba byc mocno upierdliwym.

    To teraz wyobraz sobie, ze ktos psia kupa wysmarowal ci sweter. Jest
    roznica czy zrobil to na powietrzu czy w mieszkaniu albo na balkonie?
    Zdjales go, zalozyles nowy i znow ktos cie wysmarowal. Fajnie jest cale
    zycie wbrew wlasnej woli smierdziec i nie miec mozliwosci walki zeby to
    zmienic? I nie tylko o zapach chodzi. Do palacza moze nie przemowic ten
    argument ale: co by bylo gdyby co 5 minut pojawial sie jakis facet w
    czarnej pelerynie z kosa w reku i mowil "wlasnie skrocilem twoje zycie o
    pol godziny" i do tego wszystkiego jeszcze mial racje. Jakis frajer na
    przystanku wlasnie wszczepia sobie raka do pluc ... ale dlaczego on ma
    miec prawo bez mojej zgody wszczepic go mnie?

    --
    Pozdrawiam, Jasko Bartnik.