    From: "Piotr [trzykoty]" <trzykoty[usunTo]@o2.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Palenie przy dziecku w aucie.
    Date: Thu, 26 Mar 2009 12:39:01 +0100

    > Jadę sobie dzisiaj a tu jakiś baran pali w aucie przy mały dziecku
    > siedzącym w foteliku.... Przecież to dziecko nie będzie miało szans na
    > normalne życie przez takiego barana.

    Nie wiem jak z dziećmi i ile w tym prawdy, ale ostatnio słyszałem, że
    palenie bierne nie istnieje. Tzn. metaanalizy badań nie potrafią wskazać
    jednoznacznie takiego zjawiska, jest tyle samo badań za ile przeciew. Przy
    czym te same metaanalizy ponoć jednoznacznie za to wskazują i dowodzą
    zjawiska zabójczych skutków palanie dla samego palacza.