  • Data: 2009-03-26 10:50:21
    Temat: Re: Palenie przy dziecku w aucie.
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 26 Mar 2009 10:31:15 +0100, krzysiek82 napisał(a):

    > Jadę sobie dzisiaj a tu jakiś baran pali w aucie przy mały dziecku
    > siedzącym w foteliku. Po prostu krew mnie zalała na ten widok. Przecież
    > to dziecko nie będzie miało szans na normalne życie przez takiego
    > barana. Co można z tym zrobić?

    Znajdź 100 tys osób podobnie myślących jak ty i załatw nową ustawę
    korzystając z tego co ci daje obywatelska inicjatywa ustawodawcza.
    Jak już będziesz miał umocowanie w prawie to wtedy pomyśl jak ją
    wyegzekwować - dać policjantom czujniki dymu czy może zainstalować
    w każdym samochodzie kamerę?

    Henry