  • Data: 2013-02-02 03:55:48
    Temat: Re: Palący i niepalący w jednym mieszkaniu
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-02-01 23:46, Alek pisze:

    > Hmm... Domyśliłem się, że jesteś palaczem. Mówisz, że nietrafnie?

    To takie dziwne, że niepalący może mieć poglądy zbieżne z
    palącymi, terroryzowanymi przez palące kurwy ???

    Pytam bo nie wiem.

    P.S.
    JA PALĘ.

    P.S.2

    Kiedyś jeździłem koleją ... i w pełni identyfikowałem się z tym
    tekstem M.Ś.:

    "Pytam: dlaczego niepalący
    wsiadają bez skrupułów do przedziałów
    dla palących? Czemu chcą dominować? Czemu
    są wiecznie urażeni?

    Mój mały przyjacielu, papierosie.
    Spędziłem z tobą więcej czasu niż z kimkolwiek.
    Niszczmy się nawzajem, czule
    zobowiązani.

    Pytam: dlaczego niepalący
    nie doceniają naszej samotności,
    naszej niemądrej odwagi, naszego
    żaru, popiołu?"

    Niepalący są gorsi od pedałów odbywających stosunek na oczach
    biskupa ...

    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90