    From: no_name <s...@o...pl_>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: PROBLEM
    Date: Thu, 14 Apr 2005 12:20:13 +0200

    KonraD (Lord Falcon) wrote:
    > [CUT]
    >
    > Nie znam się na prawie, ale wydaje mi się, że najlepiej by było iść do
    > jakiegoś prawnika po poradę, np. u mnie w mieście jest tak bardzo dobrygośc,
    > który ludziom udziela porad za 50 zł, z tego co słyszałem wiele osób
    > wyciągnął z dość sporych tarapatów po 2 - 3 spotkaniach :)
    >

    > Pozdrawiam LF

    Nie wiem czy prawnik może coś sensownego doradzić. Ostatni wybryk tej
    osoby pociągnął za sobą dochodzenie prawnicze. Za to postępowanie
    chcieli obciążyć go kosztem 10 000zł. Nie wiem czemu tego nie zrobili -
    chyba ze wzgłędu na to, że to moja rodzina. To był błąd bo na tym jednym
    razie napewno by się zakończyło. Osoba ta została o tym uprzedzona.
    Jednak na niczym jej nie zależy. Jest to całkowity desperat. Nie można z
    nim normalnie porozmawiać. Zachowuje się jakby rozmawiał w innym języku
    i niczego nie rozumiał. Jeśli to się powtórzy będzie to o jeden raz za
    dużo. Nie wiem czy prawnik może mi coś doradzić przed faktem dokonanym.
    Narazie była groźba, że sytuacja się powtórzy. Nie mogę zapytać
    prawników z pracy (świetni prawnicy). Nie chcę iść także na policję w
    mieście bo mnie znają - często pojawiam się tam w delegacji służbowej.
    Co jeśli dowie się ktoś z firmy. Myślałem również żeby pujść do szefów i
    uprzedzić, że sytuacja może zajść po raz kolejny. Co jeśli stwierdzą, że
    w ten sposób narażam interesy całej firmy?