    From: no_name <s...@o...pl_>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: PROBLEM
    Date: Thu, 14 Apr 2005 10:36:14 +0200

    SQLwysyn wrote:

    > Użytkownik "no_name" <s...@o...pl_> napisał w wiadomości

    > A nie zdziwiles sie, ze nie otrzymales do tej pory zadnej merytorycznej
    > odpowiedzi ? A wiesz dlaczego?
    > Bo ktos kto sie nie podpisal zadnym nawet nickiem, nie ujawnil chocby
    > plci i napisal same ogólniki nie zasluguje na darmowe poswiecenie czasu
    > fachowego prawnika.
    > Zwlaszcza po twojej agresywnej reakcji. DOMAGAC sie mozna - ale na
    > usenecie o pomoc sie PROSI.

    Nikt się nie domagał. Liczyłem na zrozumienie i jakąś radę - nie
    koniecznie prawnika. Masz racje po Twojej reakcji i usenetowej pomocy
    już nie liczę na jakąkolwiek pomoc. Twoja reakcja pod tym względem też
    nie była odpowiednia. Zamiast starać się pomóc, robisz wszystko żeby
    ktoś nie uzyskał pomocy. Niestety nie przyszło Tobie do głowy, że
    no_name to mój nick. A z posta można wyraźnie wyczytać, że płeć jest
    męska. Nie wiem o co Tobie chodzi. Ja więcej na ten temat nie będę pisał
    - szkoda mojego i Twojego czasu. Nie szukam kłutni i nieporozumienia.
    Apropo reakcja nie była agresywna - tylko stwierdzenie faktu. Jak Kogoś
    uraziłem to przepraszam.

    pozdrawiam wszystkich.