  • 1. Data: 2003-01-17 00:38:17
    Temat: PRACA w KANCELARII WINDYKACYJNEJ dla studentów zaocznych
    Od: "Kancelaria" <o...@w...pl>

    ZATRUDNIMY STUDENTÓW ZAOCZNYCH

    Kancelaria Windykacyjna zatrudni studentów zaocznych w pełnym wymiarze
    godzin. Zapewniamy nielimitowany poziom zarobków oraz możliwość szybkiego
    awansu. Od kandydatów wymagamy: łatwości w nawiązywaniu kontaktów,
    otwartości i pracowitości.

    Oferty wraz z CV, listem motywacyjnym oraz zgodą na przetwarzanie danych
    osobowych prosimy przesyłać do 10. lutego 2003 r. na adres :

    Kancelaria Windykacyjna

    R. Tadajewski

    ul. M. Reja 85/ 3c

    50- 339 Wrocław

    Zastrzegamy sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybrane oferty.

    Kontakt: k...@p...wp.pl

  • 2. Data: 2003-01-17 14:19:54
    Od: "Konrad vel Legislator" <g...@p...onet.pl>

    > Oferty wraz z CV, listem motywacyjnym oraz zgodą na przetwarzanie danych
    > osobowych prosimy przesyłać do 10. lutego 2003 r. na adres :

    Hmm.. a dla DZIENNYCH? Jestem z Wroclawia i tez bym chcial... Mam duzo
    wolnego hehe

    Konrad