  • Data: 2009-11-10 18:07:02
    Temat: Re: PORD uwaga na ronda
    Od: WS <L...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 10 Lis, 18:58, witek <w...@g...pl.invalid> wrote:

    > jak chcesz dalej dyskutowac na temat tego przepisu doczytaj co to jest
    > warunek konieczny i wystarczający z matematyki.

    ze studiowna wydz. mat-fiz cos tam pamietam... ;)

    z matematycznego punktu widzenia definicja ta faktycznie jest taka
    sobie... ale trudno ja inaczej sformuowac

    ... a z praktycznego (i zapewne o to chodzilo ustawodawcy) jest
    prosta:
    jada/stoja dwa rzedy samochodow to oznacza, ze sa dwa pasy... i
    wykonujac wszelkie manewry nalezy brac to pod uwage... analogicznie
    jak miesci sie wiecej niz dwa ;)

    WS

    PS. w kwestii formalnej, to na podst. tej definicji nie mozesz
    okreslic, co pasem byc nie moze - chyba, ze znasz minimalna szerokosc
    pojazdu wielosladowego ;)