    From: wku <n...@p...fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: POMOCY! KARTA POWOLANIA!
    Date: Wed, 20 Aug 2003 15:21:41 +0200

    In article <bhvra3$8ft$1@nemesis.news.tpi.pl>, d...@p...pl says...

    > nie - to juz nie twoja broszka - przy przemeldowaniu podajesz gdzie
    > chcesz aby twoje papiery z WKU wyladowaly i nic wiecej.

    Dzieki za posta. Ale zastanawia mnie jeszcze jedna rzecz - czy
    obowiazuje mnie ten termin 14 dni odwolania, jesli nie podpisalem karty
    powolania? Czy tez termin stawienia sie w jednostce wojskowej? Czy nie
    ma tutaj ograniczen? Zalatwienie formalnosci z zameldowaniem oraz
    zebraniem dokumentacji choroby moze zajac troche czasu.