  • 1. Data: 2004-02-24 14:45:54
    Temat: POMOC.
    Od: "Profil1" <m...@n...pl>

    Czy ktoś zna przepisy mówiące jaka powinna być temperatura ciepłej,
    podgrzanej czy jak tam ja nazwać wody dostarczanej do mieszkań do naszych
    kranów. Prosze o szybka informację g...@w...pl.
    Z podziekowaniami.

  • 2. Data: 2004-02-24 16:51:15
    Temat: Re: POMOC.
    Od: "Marcin Szczygielski" <m...@n...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Profil1" <m...@n...pl> napisał w wiadomości
    > Czy ktoś zna przepisy mówiące jaka powinna być temperatura ciepłej,
    > podgrzanej czy jak tam ja nazwać wody dostarczanej do mieszkań do naszych
> [...]
    To wywiad tego nie wie ? :)

    Marcin

  • 3. Data: 2004-02-24 19:36:02
    Od: "SQLwysyn" <s...@w...pI>

> [...]
    > Czy ktoś zna przepisy mówiące jaka powinna być temperatura ciepłej,
    > podgrzanej czy jak tam ja nazwać wody dostarczanej do mieszkań do naszych

    Dziecko drogie, 95 % Polaków samo sobie podgrzewa wodę w bojlerach
    elektrycznych i piecykach gazowych. Ta warszawskocentryczność jest
    denerwująca.

    --
    SQLwysyn
    370HSSV-0773H

  • 4. Data: 2004-02-25 01:00:12
    Od: "Marek" <d...@p...com>

> [...]
    > Czy ktoś zna przepisy mówiące jaka powinna być temperatura ciepłej,
    > podgrzanej czy jak tam ja nazwać wody dostarczanej do mieszkań do naszych

    Rozporządzenie w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać
    budynki i ich usytuowanie.

    Marek

  • 5. Data: 2004-02-25 19:11:22
    Od: Tukan <t...@o...pl>

    Dnia Wed, 25 Feb 2004 02:00:12 +0100, Marek <d...@p...com> napisał:

    > Użytkownik "Profil1" <m...@n...pl> napisał w wiadomości
    Temperatura czynnika cieplnego dostarczanego do budynku zależy od
    treści zawartej umowy o dostawę ciepła administratora z
    dostawcą.Załącznikiem do umowy musi byc "tabela regulacyjna węzła
    cieplnego",w której są dane o temp. czynnika w zalażności od temp.
    zewnętrznej. Dostarczana ilość ciepła zależy również od mocy obliczeniowej
    dla budynku.
    Generalnie - do budynku z ogrzewaniem wodnym pompowym zakłada sie
    temp.wody 80/60 stopni C.(dostarczanej do budynku). Od warunków
    technicznych budynku zależy,jakie straty ciepła ma woda dochodząca do
    twojego grzejnika lub kranu np. w źle izolowanych rurach.(u mnie umowa
    przewiduje
    50 stopni w kranie)
    Umowa o dostawe ciepła powinna chronić lokatorów przed obniżeniem
    temperatury wody,ale może to być wina stanu technicznego instalacji
    -przepompowni,a na to ciepłownia nie pomoże.Administrator powinien pokazać
    ci umowe o dostawe ciepła,bo za ciepłoty płacisz, więc to nie tajemnica
    handlowa.
    Zycze dużo ciepła rodzinnego Tukan

    --
    Używam M2 - innowacyjnego klienta poczty wbudowanego w Operę:
    http://www.opera.com/

  • 6. Data: 2004-03-01 12:45:28
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 24 Feb 2004, SQLwysyn wrote:
    >+ Użytkownik "Profil1" <m...@n...pl> napisał
    [...]
    >+ > Czy ktoś zna przepisy mówiące jaka powinna być temperatura ciepłej,
    [...]
    >+ Dziecko drogie, 95 % Polaków samo sobie podgrzewa wodę w bojlerach
    >+ elektrycznych i piecykach gazowych.

    Prawda. Mam własny kocioł jakby co :)

    >+ Ta warszawskocentryczność jest denerwująca.

    Ale tu mi nie pasuje: ciepła woda to chyba poza W-wą występuje,
    nie uważasz ? ;) I przepisy istnieją bo były kilka razy na grupie,
    pamiętam jak ktoś narzekał że w lodzie się kąpał nie będzie ;)

    pozdrowienia, Gotfryd