    From: "Alek" <a...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody,pl.soc.prawo
    Subject: Re: POLICJA JEST GŁUPIA
    Date: Wed, 28 Jan 2009 00:24:08 +0100

    news:glo41t$j6m$1@news.dialog.net.pl...
    > W wiadomości news:glo3ji$97s$1@node2.news.atman.pl Alek <a...@o...pl>

    > Najlepszym zatem sposobem stosowania zasady ograniczonego zaufania jest
    > niewyjeżdżanie na drogę.
    > Ba! niewychodzenie z domu!
    > Poważniej - kto bardziej zlekceważył "zasadę" ograniczonego zaufania?
    > Kierowca samochodu czy pedalarz?

    Rowerzysta nie musi mieć prawka, więc nie zna tej zasady.
    Z tego, że zaistniała sytuacja należy wnosić, że obaj.

    Niestety po drogach oprócz kierowców porusząją się też ludzie bez
    uprawnień... piesi, dzieci i rowerzyści ;) [ dzieci wymieniłem jako
    szczególnie nierozważny rodzaj pieszego ]

    Pozdrawiam,
    Alek

    P.S. Na codzień jeżdżę samochodem. Na rowerze raz na rok jak dobrze pójdzie,
    także nikogo nie próbuję tutaj bronić.