  • Date: Tue, 27 Jan 2009 20:10:33 +0100
    From: Wojtaszek <@>
    Newsgroups: pl.misc.samochody,pl.soc.prawo
    Subject: Re: POLICJA JEST GŁUPIA

    Johnson pisze:

    > Nie wiem co widzisz oczywistego w tej sprawie. To że rowerzysta najechał
    > na samochód nie przesądza o braku winy ojca. Jego wina może właśnie
    > polegać na tym, że nie widział rowerzysty "którego tam nie było" a mógł
    > i powinien.
    > Za młoda danych by pisać stanowczo, ale skoro poszedł akt oskarżenia to
    > oczywista niewinność twojego ojca budzi wątpliwości.

    no i bedzie sie ciagnac, choc danych wystarczy ...
    na miejscu nie bylo watpliwosci, a nagle sie zrobily
    rowerzysta jadacy 30km/h przemieszcza sie w ciagu 3 sekund o 25m,
    sprawdz sobie czy tak latwo go zauwazyc w miescie, gdyby rowerzysta
    wpadl na samochod przy wiekszej predkosci samochodu, to nie skonczylo by
    sie na obrazeniach nogi, poza tym on mial zwolnic i przejsc przez
    przejscie, wszystko oczywiste