    From: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>
    Newsgroups: pl.misc.samochody,pl.soc.prawo
    Subject: Re: POLICJA JEST GŁUPIA
    Date: Thu, 29 Jan 2009 16:30:21 +0100
    <glnfv7$p6d$1@inews.gazeta.pl> <glngdi$r6p$1@inews.gazeta.pl>
    <497f51c8$1@news.home.net.pl> <glnkjk$m7t$1@inews.gazeta.pl>
    <497f5c2b$1@news.home.net.pl> <glnmig$60a$1@inews.gazeta.pl>
    <497f5f5d$1@news.home.net.pl> <Pine.WNT.4.64.0901272349530.644@quad>
    <497f966b$1@news.home.net.pl> <Pine.WNT.4.64.0901281047580.1308@quad>
    <glq5th$fi3$1@inews.gazeta.pl> <1...@o...org.pl>
    <glrt9r$srh$1@inews.gazeta.pl> <gls1ru$qv1$1@inews.gazeta.pl>
    <gls504$ejs$1@inews.gazeta.pl> <glsdfu$cdf$1@news.dialog.net.pl>
    <glsg6p$hio$1@inews.gazeta.pl>

    W wiadomości news:glsg6p$hio$1@inews.gazeta.pl de Fresz
    <d...@n...o2.pl> pisze:

    > Nie. Ale naraża na poniesienie konsekwencji w razie wprowadzenia w błąd
    > innych użytkowników drogi.
    O, teraz dużo lepiej. Naraża na konsekwencje to co innego niż arbitralne
    "czyni go winnym".
    Jeszcze lepiej byłoby - _może_ narazić na konsekwencje.

    > 5. Kierujący pojazdem jest obowiązany zawczasu i wyraźnie sygnalizować
    > zamiar zmiany kierunku jazdy lub pasa ruchu oraz zaprzestać sygnalizowania
    > niezwłocznie po wykonaniu manewru.
    Czepiam się, bo z punktu widzenia prostej logiki jakoś nie widzę tu zakazu
    używania kierunkowskazów jeśli nie ma się zamiaru wykonania manewru. Jest
    tylko nakaz ich używania w razie posiadania takiego zamiaru i zaprzestania
    po zakończeniu.
    Jak wiesz czasem tak po prostu trzeba zrobić. Podobnie jak i inne przypadki.
    Ja np. nie toleruję siedzenia mi na tylnym zderzaku, a jak taki frajer
    mrygnie mi żebym szybciej jechał to już ma przesrane. Podkręca się
    oczywiście wyłącznik świateł stopu żeby brał szybciej, normalnie jadąc lekko
    go lewą nogą ruszasz i frajer z tyłu daje w heble. Też niejako sygnalizujesz
    manewr, którego nie zamierzasz wykonać, a wszystko OK.
    Zresztą nie wszystkie sytuacje da się ująć prawem, są uregulowania lepsze i
    gorsze, a nasze PoRD w głupoty obfituje.

    --
    Jotte