eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo[PILNE] Calkowite odlaczenie wody przez wspolnote?? Czy tak mozna?? › Re: [PILNE] Calkowite odlaczenie wody przez wspolnote?? Czy tak mozna??
  • Data: 2005-10-01 15:31:54
    Temat: Re: [PILNE] Calkowite odlaczenie wody przez wspolnote?? Czy tak mozna??
    Od: "PAweł" <pgoralsk@bezspamu_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:dhm6fo$ho$1@inews.gazeta.pl...

    > trudno
    > sami są sobie winni

    A Ty jestes winny odpowiedzi, bez zapoznaniem sie z ustawą o ochronie praw
    lokatorów..

    Zapamiętane będą słowa i czyny:
    "Polskość to nienormalność -takie skojarzenie narzuca mi się z bolesną
    uporczywością, kiedy tylko dotykam tego niechcianego tematu" -Donald Tusk
    (który przez 4 lata w senacie zabrał głos aż 3 razy;)