  • 1. Data: 2007-11-15 22:38:57
    Temat: PESEL znakowany rasizmem wiadomej 3 milionowej mniejszości
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    My, Polacy jesteśmy w naszej Ojczyźnie poddani
    rasistowskim metodom prowadzącym do WYKLUCZENIA
    POLAKÓW od wpływu na najważniejsze dziedziny życia
    społecznego, politycznego i gospodarczego w Polsce.
    Według CBA (Centralne Biuro Adresowe) przy MSWiA
    (http://www.mswia.gov.pl/portal/pl/381/32/#jakie%20i
    nformacje)

    Cyfry numeru PESEL:
    I. 1-2-3-4-5-6 określają rok-miesiąc-dzień urodzenia
    osoby
    II. na pozycjach 7-8-9-10 wg. CBA - jest informacja
    o "płci"???
    (aż 4 cyfry???)
    w tym: cyfra 10 jest u mężczyzn nieparzysta,
    u kobiet
    parzysta
    III. pozycja 11 to "cyfra kontrolna".

    Grupa osób noszących cechy antropologiczne rasy
    aszkenazyjskiej opanowała dział PESEL-i w CBA i z
    premedytacją wyróżnia osoby aszkenazyjskie od społeczeństwa polskiego,
    stosując następujące sposoby tegoż
    rasistowskiego procederu: (Wymieniono tylko niektóre,
    ponieważ grupa prowadząca badania kontynuuje swoją

    działalność.)

    A. Powtarzanie [1 .... 11] lub [1--2 ....... 10--11]
    1-2-3-4-5-6-7-8-9-10-11
    np. 5-x-x-x-x-x-x-x-x-x-5
    8-x-x-x-x-x-x-x-x-x-8
    3-x-0-x-x-x-123-9-3
    6-x-x-x-x-x-x-x-x-x-6
    83-x-x-x-x-x-x-x-83
    48-x-x-x-x-x-x-x-84
    dla porównania PESEL
    Polaka:
    84-x-x-x-x-x-x-x-85 (parzyste .....
    nieparzyste)

    B. Utworzenie CIĄGU KOLEJNYCH CYFR z: [ 1.....10-11]
    lub
    [1..2......11]
    1-2-3-4-5-6-7-8-9-10-11
    np. 5-x-x-x-x-x-x-x-x-6-7
    76-x-x-x-x-x-x-x-x-5
    7-x-x-x-x-x-x-x-x-68
    5-x-x-x-x-x-x-x-x-64
    78-x-x-x-x-x-x-x-x-9
    dla porównania PESEL
    Polaka:
    68-x-
    x-x-x-x-x-x-09

    C. "Cyfra kontrolna" - pozycja 11 - wskazuje miejsce
    "zera" lub "8" lub "4"
    - kobiety
    "zero" lub "8" lub "1" -
    mężczyźni

    1-2-3-4-5-6-7-8-9-10-11
    np. x-x-x-x-0-x-x-x-x-x-5
    x-x-0-x-x-3-0576-6
    x-x-0-x-x-x-x-x-x-x-3
    x-x-x-x-x-x-0-x-x-x-7
    x-x-1-x-x-x-0831-3
    5-3-0-x-x-x-0067-2
    3-x-0-x-x-x-1239-3
    x-x-x-8-x-x-x-x-x-x-4
    8-x-1-x-x-x-x-x-030
    x-x-x-1-x-x-x-x-x-x-4
    x-x-x-x-x-x-0-0-x-1-8

    D. Liczne zera lub niskie cyfry na pozycjach: 7-8-9-10

    1-2-3-4-5-6-7-8-9-10-11
    np. x-x-0-x-x-x-0-0-3-0-3
    x-x-x-x-x-x-1-0-0-x-8
    x-x-0-x-x-x-0-9-0-0-3
    x-x-x-x-x-x-1-1-1-7-0
    x-x-1-x-x-x-0-0-3-1-8
    x-x-x-x-x-x-1-0-0-8-0
    x-x-x-x-x-x-000-64
    76-x-x-x-x-0-0-4-0-5

    E. Pary cyfr na pozycjach:
    7-8-9-10 ( najczęściej spotykane to pary:
    88, 44, 00, 48, 84, 08,
    80
    oraz inne pary cyfr - rzadziej)

    1-2-3-4-5-6-7-8-9-10-11
    np. x-x-x-x-0-x- 09.09.5
    x-x-x-x-x-x-04.04.1
    8-x-x-x-x-
    x-1-33-0-7

    dla porównania: PESEL Polaka:
    7-x-x-x-x-x-1-33-2-6

    3-x-x-x-080--84-0-5
    x-x-x-x-0-
    x-0-84-0-5

    lub na pozycji 10-11
    parzysta-parzysta - kobiety
    nieparzysta-parzysta - mężczyźni

    1-2-3-4-5-6-7-8-9-10-11
    np. 8-x-x-x-x-x-x-x-x-88
    x-x-x-8-x-x-x-x-x-44

    F. CIĄG CYFR poprzestawianych PARZYSTYCH
    + "0" lub + "dwa
    zera"
    na poz.
    7-8-9-10
    + cyfra kontrolna może wskazywać poz.
    "0" "4" "8" w całym ciągu cyfr

    1-2-3-4-5-6-7-8-9-10-11
    np. x-x-x-x-x-x-0-624-0
    x-x-x-x-x-x-1-846-7
    x-4-x-x-x-x-x-624-2
    x-x-x-x-x-x-0406-9

    G. CIĄG CYFR poprzestawianych NIEPARZYSTYCH
    + "0" lub +
    "dwa zera" na poz. 7-8-9-10
    + cyfra kontrolna może wskazywać poz.
    "0" "4" "8" w całym ciągu cyfr

    1-2-3-4-5-6-7-8-9-10-11
    np. 8-x-x-x-x-x-1730-1 (137)
    3-x-0-x-x-x-1535-9 (153)
    x-x-x-x-0-x-1500-5
    8-x-0-x-x-x-173-x-8
    6-x-x-x-0-x-151-4-5
    8-x-0-x-x-x-173-0-1
    79-x-x-x-x-1070-8
    3-x-0-x-x-x-3901-3 (139)
    x-x-x-x-x-x-1370-6 (137)

    H. CIĄG CYFR poprzestawianych NIEPARZYSTYCH
[...]

    np. x-x-0-x-x-x-1239-3
    x-x-0-x-x-x-0-576-3
    x-x-x-x-0-x-145-x-5
    x-x-x-x-x-x-0685-7
    x-x-x-x-x-x-1382-9
    x-x-x-x-x-x-0485-9
    x-x-x-x-x-x-0685-7

    I. Metoda z sumowaniem cyfr z poz. 8+9
    "obłożonych" zerami na poz
    7i10.
    uzyskana suma wskazuje pozycję
    "0" "4" "8" w całym ciągu
    cyfr:

    1-2-3-4-5-6-7-8-9-10-11
    8-x-x-x-x-9-05+10-x

    PONIŻEJ PRZYKŁAD NA TYPOWY ŻYDOWSKI BEŁKOT,
    MAJĄCY STWORZYĆ POZORY "NAUKOWOŚCI",
    ALE W TAKI SPOSÓB, ŻEBY GOJE NIE ZROZUMIAŁY,
    GDZIE TKWI MERITUM SPRAWY:

    "Sposób obliczania liczby kontrolnej w numerze
    ewidencyjnym PESEL
    (http://www.mswia.gov.pl/portal/pl/381/32/#jakie%20i
    nformacje)

    1. każdą pozycję numeru ewidencyjnego mnoży się
    przez odpowiednią wagę: [a może przez np. okno?]

    1-3-7-9-1-3-7-9-1-3;

    2. utworzone iloczyny sumuje się (przy tradycyjnym
    obliczaniu liczby kontrolnej stosowanie "modulo 10"
    nie wymaga dodawania pełnych iloczynów wchodzących
    w skład sumy, lecz tylko ostatnich jego cyfr,
    co jest oczywistym ułatwieniem, szczególnie przy
    "wyższych"
    wagach);

    3. wartość ostatniej otrzymanej liczby należy odjąć
    od 10 (dopełnienie 10); wynik odejmowania stanowi
    liczbę kontrolną danego numeru ewidencyjnego."
    koniec cytatu

    W MSWiA, czyli w miejscu, gdzie się wymyśla numery PESEL
    (a dokładniej - Centralne Biuro Adresowe, w skrócie CBA),
    po tym, jak zorientowali się, że POLACY JUŻ WIEDZĄ
    - wymyślili NOWY, DRUGI RODZAJ numeru PESEL.
    Żeby to potwierdzić, wystarczy wejść na ich stronę
    internetową:
    http://pesel2.mswia.gov.pl/index.php?view=aktualnosc
    ~~~~~~~~~~
    Oni nie tylko wymyślili znakowany rasizmem "pierwszy" numer PESEL -
    dla większego BEZPIECZEŃSTWA odsunęli pełniącego funkcję szefa MSWiA -
    Janusza Kaczmarka od dotychczasowej funkcji i na forum żydo-mediów
    zrobili wiele, żeby udowodnić, że J. Kaczmarek jest człowiekiem
    niewiarygodnym. Zrobili burzę medialną i stosowali przy tym typowe
    ubeckie metody terroru i zastraszenia wobec J.Kaczmarka. Co się
    wyprawia w MSWiA - mogliśmy śledzić na bieżąco w sierpniu 2007r. w
    Polsce.
    (...)

    boukun

  • 2. Data: 2007-11-16 11:47:05
    Temat: Re: PESEL znakowany rasizmem wiadomej 3 milionowej mniejszo?ci
    Od: Piotr <p...@R...com>

    boukun wrote:
    > My, Polacy jeste?my w naszej Ojczy 1/4 nie poddani
    > rasistowskim metodom prowadz?cym do WYKLUCZENIA
    > POLAKÓW od wp?ywu na najwa?niejsze dziedziny ?ycia
    > spo?ecznego, politycznego i gospodarczego w Polsce.
    > Wed?ug CBA (Centralne Biuro Adresowe) przy MSWiA
    > (http://www.mswia.gov.pl/portal/pl/381/32/#jakie%20i
    nformacje)

    > Cyfry numeru PESEL:
    (...)

    Wg. punktu D jestem oznakowany - mam 2 jedynki ;) Żyda do 4 pokolenia
    wstecz nie było.
    Skąd ta wiedza? Własne opracowanie? Statystycznie to chyba 99% populacji
    sie załapie na te kryteria ;)

    P.

  • 3. Data: 2007-11-16 12:17:38
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    Piotr pisze:
    > Wg. punktu D jestem oznakowany - mam 2 jedynki ;) Żyda do 4 pokolenia
    > wstecz nie było.
    > Skąd ta wiedza? Własne opracowanie? Statystycznie to chyba 99% populacji
    > sie załapie na te kryteria ;)
    Ech - pewnie po prostu jesteś oszukiwany przez UKŁAD, a tak na prawdę
    jesteś Żydem ;-)

    Maciek ... zapraszam na moje aukcje:
    Świstak - http://www.swistak.pl/uzytkownicy_aukcje/mob.html
    Allegro - http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=702
    31

  • 4. Data: 2007-11-16 14:16:59
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Piotr" <p...@R...com> napisał w wiadomości

> [...]
    > nie było.
    > Skąd ta wiedza? Własne opracowanie? Statystycznie to chyba 99% populacji sie

    chcesz dyskutowc z boukunem? ;)
    przeciez on juz sam sobie przeczy twierdzac, ze ostatnia cyfra kontrolna moze
    cos znaczyc w momencie kiedy zgadza sie z cyfra z roku urodzenia ;)

  • 5. Data: 2007-11-16 15:52:16
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Piotr" <p...@R...com> napisał

    > Skąd ta wiedza? Własne opracowanie? Statystycznie to chyba 99% populacji
    > sie załapie na te kryteria ;)

    I o to chodzi. Przecież wszyscy są Żydami i są w spisku.
    Tylko nie wiem przeciw komu, skoro wszyscy...
    :)

  • 6. Data: 2007-11-16 17:04:26
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Fri, 16 Nov 2007 12:47:05 +0100, Piotr napisał(a):

    > Skąd ta wiedza? Własne opracowanie? Statystycznie to chyba 99% populacji
    > sie załapie na te kryteria ;)

    Szalom :-)

    Proponuję zaktualizować KF i wrzucić tam bekuna. Odpowiadając mu
    wyciągasz na wierzch jego bzdury, a większość ma już go dość
    od dawna.

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 7. Data: 2007-11-16 17:08:16
    Od: Any User <u...@a...pl>

    > Szalom :-)
    >
    > Proponuję zaktualizować KF i wrzucić tam bekuna. Odpowiadając mu
    > wyciągasz na wierzch jego bzdury, a większość ma już go dość
    > od dawna.

    Eee tam, mi się podoba jego twórczość - dzięki niemu każda grupa ma taki
    specyficzny koloryt :)

    --
    Czy każdy powinien mieć prawo głosu w wyborach?
    http://pracownik.blogspot.com

  • 8. Data: 2007-11-16 17:48:27
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Fri, 16 Nov 2007 18:08:16 +0100,
    Any User <u...@a...pl> screamed:

    > Eee tam, mi si? podoba jego twórczo?? - dzi?ki niemu ka?da grupa ma taki
    > specyficzny koloryt :)

    Byle tym kolorytem, jak mówisz, napawać się samemu i nie defekować
    monitorów innym. :>

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:240B ]
    [ 18:47:52 user up 11527 days, 6:42, 1 user, load average: 0.94, 0.04, 0.97 ]

    Monica Seles: I'd hate to be next door to her on her wedding night. -- Ustinov

  • 9. Data: 2007-11-16 18:31:04
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    Alek pisze:

    > I o to chodzi. Przecież wszyscy są Żydami i są w spisku.
    > Tylko nie wiem przeciw komu, skoro wszyscy...
    > :)

    Bo wszyscy są Żydami tylko nie wiedzą o innych (a czasami nawet o sobie)
    tak więc Żyd na Żyda knuje i donosi :P

    pozdrawiam.
    PlaMa

  • 10. Data: 2007-11-16 19:50:19
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

> [...]
    > wstecz nie było.
    > Skąd ta wiedza? Własne opracowanie? Statystycznie to chyba 99% populacji

    Ściemniasz, to czyni cie na samym początku niewiarygodnym!

    boukun