  • 11. Data: 2004-07-22 23:39:49
    Temat: Re: PESEL
    Od: "Krzysztof \"gravide\" B." <g...@w...pl>

    Użytkownik "amant" <l...@f...pl> napisał w wiadomości
    news:cdpbt7$ro4$1@atlantis.news.tpi.pl...

    wiadomości

    > eee tu mijasz się z prawdą - PESEL nie jest nadawany tylko polskim
    > obywatelom lecz tak jak wydawało mi się że np.każdemu kto spełnia
    przesłankę
    > z art. 31a ust. 3 lub Art. 31b USTAWY z dnia 10 kwietnia 1974 r. o
    ewidencji
    > ludności i dowodach osobistych.
    Jak już się tak mądrujesz, to może podaj mi postawę prawną do wydania
    dowodu osobistego gdy nie ma polskiego obywatelstwa. Jestem ciekaw.
    gr

  • 12. Data: 2004-07-23 00:37:40
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    "Krzysztof \"gravide\" B." <g...@w...pl> naskrobał/a w

    > Jak już się tak mądrujesz, to może podaj mi postawę prawną do wydania
    > dowodu osobistego gdy nie ma polskiego obywatelstwa. Jestem ciekaw.

    A co to ma wspólnego?

    Krzysztof "Goomich" Ferenc
    g...@u...to.wp.pl UIN: 6750153
    Kazda wyplata wynagrodzenia jest dzialaniem na szkode spólki, a tego prawo zabrania.

  • 13. Data: 2004-07-23 06:27:04
    Od: "amant" <l...@f...pl>

    Użytkownik "Krzysztof "gravide" B." <g...@w...pl> napisał w
    wiadomości news:cdpj8c$s19$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Jak już się tak mądrujesz,
    buahahahhhah

    > to może podaj mi postawę prawną do wydania
    > dowodu osobistego gdy nie ma polskiego obywatelstwa. Jestem ciekaw.

    obawiam się że nie zaspokoję twojej ciekaawości, ale jeśli przemyślisz swoje
    pytanie to sam uznasz jego niestosowność. Podpowiedź: czy my mówimy o PESELU
    czy o dowodach osobistych????? I co jedno ma do drugiego??????
    Czytaj posty, a dopiero później mądruj....

    --
    pozdro, amant
    gg # 3350626

  • 14. Data: 2004-07-25 20:54:54
    Od: "Marcin" <t...@t...com>

    Obywatel/ka amant w wiadomosci news:cdpbt7$ro4$1@atlantis.news.tpi.pl
    nastukal/a:

    > proszę niech poda JAKIE odrębne przepisy przewidują potrzebę posiadania
    > numeru PESEL?

    hmm... jak zakladalem konto w banku to wymagany byl PESEL ;)

    --
    Marcin

  • 15. Data: 2004-07-26 07:12:53
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz>

    Dnia 23 lip o godzinie 08:27, na pl.soc.prawo, amant napisał(a):

> [...]
    > czy o dowodach osobistych????? I co jedno ma do drugiego??????
    > Czytaj posty, a dopiero później mądruj....

    No to chyba Ty przytoczyłeś fragment ustawy:
    Zgadza się?

    PESEL nadaje się osobom ubiegającym się o wydanie dowodu osobistego,
    obcokrajowcom. Ale aby otrzymać dowód winien posiadać polskie obywatelstwo
    - nieprawdaż?

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany

  • 16. Data: 2004-07-26 13:50:48
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    Artur Ch. wrote:

    > PESEL nadaje się osobom ubiegającym się o wydanie dowodu osobistego,
    > obcokrajowcom. Ale aby otrzymać dowód winien posiadać polskie obywatelstwo
    > - nieprawdaż?

    tyle że ten fragment ustawy brzmi:
    3. Numer PESEL nadaje się:
    1) obywatelom polskim zameldowanym na pobyt stały lub czasowy trwający
    ponad 2 miesiące, a także osobom ubiegającym się o wydanie dowodu
    osobistego,
    2) cudzoziemcom zameldowanym na pobyt stały lub czasowy trwający ponad 2
    miesiące na podstawie art. 26 ustawy,
    3) obywatelom polskim i cudzoziemcom, którzy podlegają na terytorium
    Rzeczypospolitej Polskiej ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu
    zdrowotnemu, z wyłączeniem osób, którym nadano ten numer na podstawie
    pkt 1 i 2,

    KG