    From: "Grzech" <g...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Otwórzcie IPN
    Date: Wed, 14 Jun 2006 23:44:21 +0200

    > Uważam , że w IPNie pracują pewnie sami byli UBcy, i ludzie o identycznych
    > poglądach, skierowanych przeciw Narodowi Polskiemu.
    > W głowie mi sie nie mieści jak tacy ludzie
    > mogą mieć w obowiązkach dbałość o "Pamięć Narodową", to niezwykła obłuda.

    Mylisz się. W Instytucie pracują ludzie o jedynie słusznych obecnie
    poglądach. A to, że niewiele różnią się od UB to inna sprawa.

    Miałem podobne do Ciebie zdarzenie. Znalazłem na liście ujawnionej przez
    znaną wszystkim gnidę imię i nazwisko podobne do mojego. Wystąpiłem do IPN o
    nadanie statusu pokrzywdzonego. Nie pracowałem w SB ani nie donosiłem a
    zdarzało mi się mieć konflikty z byłą władzą. Ze zdziwieniem przeczytałem
    pismo od nich, że nie przysługuje mi status pokrzywdzonego. Wiele zachodu
    kosztowało mnie uzyskanie informacji, że podane na liście dane dotyczą innej
    osoby. Być może po prostu nie ma akt Twojego dziadka, ale szanowny Instytut
    nie może tego po prostu napisać, bo jest to niezgodne z ich ideologią.

    Życzę powodzenia
    Grzech