    From: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Oszustwo internetowe - pytanie?
    Date: Wed, 19 Jan 2005 09:23:12 +0100

    A był to wtorek, 18 stycznia 2005 11:56, gdy KrasiaK napisał(a) coś na
    pl.soc.prawo. No i teraz trzeba odpowiedzieć.

    > Użytkownik "Tristan Alder" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >
    > no nie ma to jak wiara w polskie prawo

    Taa... Pozbawiono mnie już dwóch rowerów. Jeden w wyniku napadu z gazem,
    drugi w wyniku włamania do przedpokoju. W pierwszym z przypadków policja
    spisała protokół i... tyle. Nawet zawiadomienia nie przysłali, że mają mnie
    w dupie. W drugim z przypadków zadzwoniłem na policję i stwierdzili, że se
    mogę do nich przyjechać spisać protokół, bo oni do mnie nie przyjadą.
    Olali sobie włamanie.

    Kiedy okradziono moich rodziców (włamanie podczas wakacji, wynieśli sprzęt
    RTV), jakiś ponury policjant przylazł dwa dni po zgłoszeniu włamania (domek
    jednorodzinny).

    --
    Jego Zupełna Bladoszarość Tristan
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)