    From: z...@g...com
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Oszustka na allegro
    Date: Thu, 11 Oct 2007 13:05:26 -0700

    Witam,

    Zwracam się do DL_3336, jako, że to ja sprzedałam ten telefon. Po raz
    kolejny piszę, że jeżeli Pan przedstawi mi, że w ciągu 48godzin od
    momentu otrzymania telefonu, oddał go Pan wyłącznie do autoryzowanego
    punktu naprawy Nokii i otrzymał Pan opis naprawy (ekpertyzę, wycenę) z
    podanym numerem sprzedanego przeze mnie aparatu telefonicznego oraz
    ewentualnie fakturę za wykonaną ekspertyzę, jestem skłonna natychmiast
    zwrócić poniesione przez Pana koszty za otrzymaną fakturę za
    ekspertyzę stwierdzającą wadę wysłanego przeze mnie apartu i
    przeprosić, jeżeli wysłałam zepsuty aparat. W przeciwnym wypadku,
    jeżeli Pan to robił na czarno w nie autoryzowanym punkcie, który nie
    daje ekspertyzy przedstawiającej uszkodzenia, oraz faktury, uważam, że
    jest Pan zwykłym kombinatorem, próbującym naciągnąć mnie na koszty i
    ostrzegam wszystkich Pana ewentualnych klientów przed zawieraniem z
    Panem umów. Mogę Panu przedstawić, przykład ekpertyzy wydawanej
    każdorazowo oddawanego apartu nokii do punktu autoryzowanego Nokii,
    który dokładnie określa jego wady i koszt naprawy.

    Z poważaniem
    zomis.